miércoles, 13 de octubre de 2010

PROSOPAGNOSIA

Per tal de realitzar la pràctica 1 de l'assignatura he visualitzat aquest vídeo, que m’ha ajudat molt a entendre el Sr. P, que no reconeix cares.
De la mateixa manera que el Sr. P la protagonista del vídeo utilitza altres estratègies (veu, gestos...) per reconèixer les cares.

Un molt bon vídeo per entendre aquest trastorn. Us deixo el link per si voleu fer-hi un cop d’ull:

http://www.dailymotion.com/video/x6p94t_prosopagnosia-ceguera-para-las-cara_school

Fins la tarda!

5 comentarios:

  1. Hola Carina,
    El vídeo realment m'ha ajudat a tenir una visió més realista de la propagnosia, tot i que el capítol "L'home que va confondre la seva dona amb un barret" explica molt bé les conductes del Sr. P, m'ha resultat més fàcil entendre-ho posant-me en la pell de la dona del vídeo.

    ResponderEliminar
  2. Molt interessant Carina, a mi també em va encuriosir molt el tema de la propagnòsia i en aquest video està molt ben explicat, deu ser difícil trobar-se en aquesta situació..

    Fins aviat!!

    Paula

    ResponderEliminar
  3. Hola Carina!
    Aquest vídeo m'ha ajudat a entendre millor i a posar-me a la pell de les persones amb prosopagnosia a partir del cas real de la senyora.

    M'ha semblat un vídeo molt interessant!

    Carla García

    ResponderEliminar
  4. Hola,

    Aquest vídeo que has volgut compartir amb tots nosaltres, l'he trobat de gran interès per acabar d'entendre millor algunes de les situacions que viuen les persones que pateixen prosopagnòsia i les estratègies que utilitzen per poder intentar identificar alguns rostres.

    És molt curiós com pot haver-hi persones que siguin incapaç de reconèixer les cares de persones conegudes, familiars...

    Carina, francament la teva aportació m'ha resultat molt enquiridora, ja que aquest és un tema que el trobo realment fascinant i interessant.

    Fins aviat!

    ResponderEliminar